Sunday, October 23, 2016

بک لینک گرفتن از سایتهای وبلاگی

سرویس های وبلاگنویسی زیادی در ایران و جهان امکان کسب بک لینک را برای صاحبان سایت و وبلاگ فراهم ساخته است. این بک لینک ها به صورت عمده در ساب دامین چنین سرویس های وبلاگدهی قرار می گیرد. پر واضح است که هر چه اعتبار یا اتوریتی وبلاگ افزون تر باشد سرعت دستیبابی شما به موفقیت بیشتر خواهد بود.
علاوه بر اتوریتی وبلاگ، محتوای تولید شده در وبلاگ های سرویس های وبلاگ نویسی نیز حائز اهمیت است و خود یکی از معیارهای سنجش اعتبار وبلاگ است. وبلاگی که محتوای اختصاصی و با ارزش تولید می‌کند بیش‌تر می‌تواند به شما بازدید و بک لینک هدفمند بدهد. اهمیتی ندارد که وبلاگ مورد نظر چه مقدار بازدید یا بک لینک دارد. مهم این است که وقتی کلمه کلیدی و مربوط به سایت خود را جست‌وجو می‌کنید، وبلاگ در صفحه نتایج موجود باشد.

از سوی دیگر هرچه وبلاگ قدیمی‌تر باشد ارزش بیشتری خواهد داشت. عمر یک وبلاگ را با مراجعه به بخش آرشیو وبلاگ می‌توانید مشاهده کنید. چنانچه وبلاگ مورد نظر شرایط لازم برای بک لینک دائمی گرفتن را داده باشد شما می توانید به روش تبادل لینک، ثبت رپورتاژ، ثبت لینک روزانه و یا قرار دادن لینک در قسمت پائین صفحات وبلاگ استفاده کرد.

No comments:

Post a Comment