Monday, October 24, 2016

رابطه گوگل پلاس وان با رتبه سایت در گوگل

به عمل اشتراک گذاری مطالب یک وب سایت در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس به جهت افزایش بک لینک و همچنین لایک مطالب در شبکه های اجتماعی، سوشیال سیگنال گویند. دارا بودن سیگنال از شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت سایت در گوگل و در نتیجه افزایش ورودی از آن خواهد داشت. از دیدگاه سئو و بهینه سازی سایت نیز قراردادن لینک مستقیم به صفحات شما در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بک لینک و ایجاد امکان به اشتراک گذاری مطالب میتواند نقش مهمی بر اعتبار سایت و بهبود رتبه شما در نتایج گوگل داشته باشد.
شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس و سیگنال های شبکه های اجتماعی از موثرترین عناصر در بهینه سازی سایت در گوگل شناخته می شوند. تاثیر شبکه های اجتماعی به خوبی در رتبه بندی سایتها در گوگل قابل مشاهده و لمس است. اما در میان شبکه های اجتماعی به طور قطع شبکه اجتماعی گوگل پلاس در نزد گوگل اهمیت بیشتری دارد. به گونه ای که می توان گفت با گوگل پلاس دنیای شبکه های اجتماعی و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یکپارچه تر شده است. اگر چه گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه ها به تازگی وارد بازار شبکه های اجتماعی شده است اما از آنجایی که این شبکه به وسیله ی خود گوگل تاسیس شده از اهمیت بالایی برخوردار است. سیگنال های اجتماعی گوگل به صورت “+۱” دیده می شوند. کلیک بر روی +۱ به معنی امتیازی برای وب سایت مورد نظر است.
گوگل پلاس چیست و چه رابطه ای با رتبه بندی سایت در موتور جستجوی گوگل دارد. گوگل پلاس وان در واقع چیزی نیست جز همان لایک در شبکه های اجتماعی دیگر که طی آن کاربران با کلیک بر روی نشانه ای خاص در سایت یا وبلاگ محبوبیت آن را افزایش می دهند. گوگل پلاس در واقع شبکه ای است که گوگل در رقابت با فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است. در این شبکه اجتماعی کاربران با دارا بودن یک اکانت در گوگل قادرند تا به سایت یا مطلبی در آن امتیاز دهند. بعد از مرحله هنگامی که کاربر با نام کاربری خود جستجویی در گوگل انجام می دهد سایت مورد نظر را بالاتر از گزینه های دیگر قرار می دهد. به تعبیر دیگر هنگامی که کاربری پس از ورود به حساب کاربری خود به جستجو در گوگل می پردازد نتایج کاملا متفاوتی از زمانی که خارج از اکانت خود است مشاهده می کند.

No comments:

Post a Comment